Politica de livrare / returnare
Daca ai achizitionat un curs si vrei sa renunti la el sau din motive obiective nu ai putut ajunge poti solicita să primesti banii inapoi, poti sa aplici pentru procedura de retur a banilor in 14 zile, conform dispozitiilor Ordonantei de Urgenta nr.34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.
Dreptul de retur in 14 zile se adreseaza doar clientilor care au achizitionat un curs online de pe site-ul www.lifesim.ro
Clientul are dreptul de a denunta unilateral in cazul in care nu mai poate sa participe sau nu a participat la un curs, din motive obiective, în termen de 14 zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Dreptul de renuntare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.
Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:
a) data de la care a avut loc cursul
Omisiunea informaţiilor privind dreptul de retragere
În cazul în care profesionistul nu a transmis consumatorului informaţiile privind dreptul de retragere conform dispozitiilor OUG 34/2014, perioada de retragere expiră la 12 luni de la sfârşitul perioadei iniţiale de retragere de 14 zile.
În cazul în care profesionistul a transmis consumatorului informaţiile privind dreptul de retragere în termen de 12 luni de la data la care produsele/serviciile se considera livrate, conform mentiunilor din sectiunea de mai sus, perioada de retragere expiră în 14 zile de la data la care consumatorul primeşte informaţiile respective.
Obligaţiile care revin profesionistului în cazul retragerii
Profesionistul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu dispozitiile legii.
Profesionistul rambursează sumele menţionate mai sus folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.
Fără a aduce atingere primului paragraph al prezentei sectiuni, profesionistul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de profesionist.
Obligaţiile consumatorului în cazul retragerii
Conform Ordonantei nr. 34/2014, consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea banilor, cu excepţia cazului în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator.
Exceptări de la dreptul de retragere
Sunt exceptate de la dreptul de retragere:
– plata cursului, după participarea cursantului la curs, indiferent daca cursantul a fost prezent pe toată durata cursului
Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la unul din numerele de telefon afisate pe www.lifesim.ro